FANDOM

Warrod je jedným z deseti světých mágu (4. nejsilnejší), neboli jeden Z Králu Ishgaru a taky spoluzakladatel Fairy Tail

Warrod Mugshot

Warrod

První zmínka Editovat

Po prvé se o Warrodovi dozvídáme v díle 188, kde Oba-babasama říka Sherry, že je hloupé přirovnávat Juru ke Králům Ishgaru, jelikož jse díky síle múžou přirovnávat k monstrům.

Warrod na scéně Editovat

Celý tím Natsu se s Warrodem setkávají v díle 277, kvůli misi, kde mají jít Natsu s Grayem, ale aby nic nerozbili jdou s nimi i zvyšní členové tímu.

Úkol, který jim dáva Warrod je na první pohled jednoduchý: Rozmrazit zamrzlou vesnici.

Vzhled Editovat

To nejdivnější na Waarrodovi je jeho opravdu zvláštní vzhled, který doslova přpomína strom, což je zhodou okolonstí, podobné jeho magii, ovládaní rostlin.

Warrod má světle-hnedou pokožku s rýhami jako kůra a zelené vlasy, které přpomínají korunu stromu. Má na sobě svetlě-zelený plášť, triko bíle barva, černé kalhoty a boty.

Povaha Editovat

Waarrod je velice milý a ze všeho nejvíc rád vtipkuje a delá si z ostaných legraci. Jeho nejčastejší věta je: ,,To byl vtip!"

Je velice odvážny, co se ukázalo v Arcu (je to zatím jen mnaga) Alavarez Arc, kde se spolu s ostanými králi Isharu (a Jurou) postavil nejsilnejšími svatému mágovi, Bohovi Serenovi.

Déle se to ukáže ve Fairy Tail Zerø, kde zachraňúje Yuryho, Prechta a maou Mavis, aby jim cech, Blie Skull, neublížil.

Váži si svých úřátel a i když se s Yurym věčne hádali, vždy sa nakonec usmířili a oba i zapoměli, že se nědky hádali.

Magie Editovat

Green Magic (緑の魔法 Midori no Mahō): Warrodovi dovoleju vytvářet rostliny všech možných velikostí

Editovat