FANDOM

Oración Seis (Orashion Seisu) byl temný cech složený z šesti neuvěřitelně silných mágů.  Patřil mezi tři hlavní cechy tvořící Balam Alianci.
300px-Oración Seis Banner

Znak Oración Seis

CílEditovat

Jejich cílem bylo získat temnou magii Nirvany, která byla schopna převrátit dobro na zlo a naopak. Jinými slovy, toto kouzlo mohlo obratit dobré členy cechu na špatnou stranu. Využití této magie by vedlo k totálnímu chaosu. Nakonec nad nimi ale Light tým, vytvořený speciálně pro tuto akci, zvítězil.

Lokace a budovyEditovat

Jeden z členů Oración Seis, Cobra, byl ukázán ve velké pevnosti nebo hradu, který sloužil asi jako hlavní sídlo.

Oración Seis' whereabouts

Možné sídlo Oración Seis

Síla

Jako členové Balam aliance měli všichni členové Oración Seis neuvěřitelnou magickou sílu. Šest členů podporovalo třetinu Balam Aliance, která řidila prakticky všechny Temné Cechy. Bylo konstatováno, že každý jednotlivý člen Oración Seis byl dost silný, aby zničil průměrný cech. Dohromady dokázali rychle porazit početnější Light tým bez větší námahy, což bylo tím působivější, že jejich vůdce se jen díval a jejich eso spalo. Jejich síla ve spojení s jejich zlými úmysly přiměla mistry nejsilnějších legálních cechů vytvořt alianci schopnou postavit se proti nim.

HistorieEditovat

Cech byl vytvořen Brainem. Vzal si pět dětí, otroků z Nebeské věže, které vlastnily největší magický potenciál, aby se staly členy jeho cechu.

Členové

jméno hodnost status
Brain mistr cechu naživu
Cobra mág naživu
Racer mág naživu
Hoteye mág naživu
Angel mág naživu
Midnight mág naživu
Klodoa magická hůl neznámo
Cubelios domácí zvířátko opustil cech