FANDOM

Po prvé se stkávame s Minervou v díle 166 a v kapitole mangy 238.

Minerva je nejsilnejší mág v Sabetrooth a také dcera bývalého mistra, Jiemmy.

Značku cechu má na pravém boku.

Vzhled Editovat

Velké Magické Hry Editovat

Minerva má černé vlasy, které mýva rozpuštené, jenže nosí taky dva malé culíky a má olivovo-zeléné oči, které si zvýrazňovala modrým make-upem. Nosívala modré šaty bez ramínek, modré po loket dlouhé rukavice a červné kozačky.

Minerva's appearance in the anime

Minerva se objavila na scéně

Avšak v páty den Velkých Magických Her se její oblečení zmenilo. Tehdy nosila modré šaty bez ramínek s bílou kožešinou kolem výstřihu, ktoré odhalují její boky a taktéž pravou nohu. Déle měla na sobě bíle rukavice a kožešinu kolem ramen.

Day 5 Minerva

Minerva, 5 den Velkých Magických Her

Editovat

Sluneční vesnice Editovat

V Arcu Sluneční Vesnice nosí tmavě-modré tričko, které ale zakrývá jen její prsa a zvyšek je jen tmavě-hnedá, prúsvitná látka, má dlouhou tmavě-modoru sukni a černé kozačky.

Tartaros Editovat

V Arcu Tartaros nosí Minerva světle-fialové jakési kalkotky, kolem těla má obvazy, která ale zakrývají jen to nejnutnejší a to jsou její prsa a cez seba má prohozený černý plášť. Nosí černé kozačky, fialové rukavice a na hlavě má dva černé, démonské rohy.

Povaha Editovat

Minerva je velice krutá, nekompromisní, děsivá a taky sadistická. To všechno je bylo ukázano Na Velkých Magických Hrách, kde mučila Lucy v souteži Námořní Bitva.

Vždy si zastávala názoru svého otce, který říkal, že Sabertooth potřebuje jen silné členy a taky ho proto uznávala, ale kdyť videla, jak ho Sting v zápalě hněvu porazil, musela uznat, že jse Sting na post mistra hodí lépe.

Magie Editovat

Territory (絶対領土, テリトリー, Teritorī) Minervina magie dokáže měniť a ohýbat hmotou jak jse si jen zachce. Právě díky tomu dokázala zrušit Natsuovu kouzlo, které předtím zničilo celé okolí hotelu, kde byl celý Sabetrooth.

Také se dokáže přemistňovať sebe, nebo kohokoliv, koho chce.