FANDOM

Loke (pravé jméno Lev Leo) je aktuálně duchem zvěrokruhu své majitelky Lucy. Dříve patřil hvězdné mágyni Karen Lilice, která jej vlastnila spolu s dalším duchem zvěrokruhu, Aries. Byla na ně oba zatraceně zlá a týrala je, a když to zašlo moc daleko, Loke se rozhodl zůstat ve světě lidí, dokud jim Karen neslíbí, že je propustí (chyták, chtěl jen lítost a aby věděla, že duchové jsou živí a přestala je týrat). Karen byla na dně, protože nemohla pracovat a když se tajně vydala za prací, pokusila se vyvolat Aries, ale neměla na to dost sil, tak explodovala. Loke za to byl navždy vyhnán ze světa duchů. Poslední 3 roky strávil ve Fairy Tailu, a jakmile se přidala Lucy, začal se jí vyhýbat po té, co zjistil, že je hvězdný mág. Ale jakmile mu začaly docházet síly a choval se divně, Lucy na jeho tajemství jako jediná (kromě Bixlowa, který vidí duše) přišla. Svými silami u krále hvězdných duchů vyžádala Lokemu odpuštění a získala jeho klíč.

Loke jako jediný může projít branou bez svolení svého pána, a je vůdcem duchů zvěrokruhu. Co oni nevydrží, on ano.

Happy: "Vášnivě milllllllllluje Lucy!"