FANDOM

Aries je nebeská duch, patří mezi zlatých 12 klíčů zvířat. Její klíč je v součásné době ve vlastnictví Lucy, dříve vlastnila Angel a Karen Lilica.

Aries je atraktivní dívka s řůžovími vlasi, hnědé oči a zkroucený rohy na hlavě. Beran obvykle nosí oblečení z vlny má ráda načechraný bílí styl oblečení. Její oblečení se měnilo jak postupoval čas. V prvnim vzhledu neměla brašnu kolem pasu a kapuci měla z bílé vlny a né růžové.

Aries je velmi plachá a zvořilá. Omlouvá se i když nic neudělala kvuly špatnému chování bývalých majitelek. Přesti je velmi mila a pěkna, opravdu ocení jak se kní Lucy chová i přes své obavy je připravena bojavat pro ní.

Tři roky předtím než Aries vlastnila Lucy, byla vlastněna Karen Lilicou, která se kní chovala hrozně. Karen používala Aries, aby otáhla pryč čeny Blue Pegasus od ní. Mistr Bobo tot vidí a varuje Karen, aby se chovala ke svým duchům lépe. Karen ze vzteku fyzicky útočí na Aries i když je Aries svalena na zemi a nebrání se.

Jako trest se snaží Karen udržet Aries co nejdéle na zemi i když ví že nebeský duchové to snáší špatně a můžou zemřít. Jediny Loke přišel za Karen a Aries poslal zpět mezi duchy a řekl Karen ať zruší jejich smlouvy Karen odmítne a Loke zůstane v lidském světa. Karen vzala misi a byla zabita Angel s Oracion Seis, která si vzala klíč Aries.

Wool Magic:Aries používá magii vlny.

Wool Bomb:Aries vyčaruje obrovské množství magické vlny kolem oponenta, která vybuchne.

Tento útok reague na teplo.

Wool Shot: Aries vystřeluje výbušnou vlnu na své nepřátelé, která reague na teplo.

Wool Wall: Aries vyčaruje hustý růžový mrak vlny, která jí chrání před útoky nepřátel, jako jiný útoky i tato vlna je měkká. (pouze anime).

-Aries úkázala zručnost v boji na pěsti. Aries se dokonce vyrovnala Lokimu dokuď je oba dva nesestřelil Caelum.